Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

  • Mały odkrywca i komunikacja naukowa – „Metal, plastic, cotton or wood?\" (Metal, plastik, bawełna czy drewno?)

Podczas warsztatów odkrywcy poszerzyli swoje umiejętności lingwistyczne o słowa metal, plastic, cotton i wood. Dzieci odgadywały, z jakiego tworzywa są zrobione niektóre przedmioty. Po licznych zabawach ruchowych i przy tablicy interaktywnej mali „studenci” stworzyli piękne kolaże tematyczne.

 

Pisali o nas: